skola film SOVA

Så, då var det kväll igen :) dagen har bestått utav en hel del tid i datorsalen tillsammans med min fina klass T1 ♥ Är snart klar med mitt arbete om daggmasken och det ska faktiskt bli intressant och se vad Carsten tycker om det :) Efter skolan stack jag hem till Oskar och kollade på film med han, erik och lukas. Dock missade jag i princip halva filmen eftersom att jag småsov lite då och då. Nu sitter jag på rummet och tar det lugnt, Jessica är duktig och pluggar och jag är duktig och uppdaterar min blogg som jag tycker att jag har varit dåli på att göra under den senaste tiden. Snart är det helg och imorgon åker Jessica hem och lämnar mig ensam som hon alltid gör på torsdagar.

everywhere i are
there you will be


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: