mitt liv

Bästa sättet att presentera sig på bästa sätt är väl att dra en självbiografi, eller? Här kommer i alla fall min.

Sara Nilsson heter jag, bor i markaryd men är född i Ljungby. Föddes den 29 oktober 1994 och spenderade mina två första år i livet i en by vid namn traryd som sitter ihop med en annan by som heter strömsnäsbruk. Det området ligger mittimellan Ljungby och Markaryd. Jag flyttade till markaryd som tvååring tillsammans med min mamma och min två år äldre storasyster eftersom att kontakten med min pappa inte var så speciellt bra. Redan första dagen på dagis började jag umgås med min nuvarande bästakompis Mollie Karlsson. Vi har hängt ihop i alla år, hon är en helt underbar kompis som jag älskar från första till sista punkten. :) Mina intressen är att vara med kompisar och åka på olika solsemestrar. När jag inte är utomlands så sitter jag ofta och drömmer bort till vita sandstränder. Jag har varit lite överallt på jorden, såsom Danmark, Tyskland, Österrike, Schweitz, Slovenien, Kroatien, Italien, Spanien, Gran Canaria, Teneriffa och i Turkiet. Och om 10 dagar åker jag iväg till Thailand med min storasyster! Jag går första året på gymnasiet i Ryssby där jag går Natur och Äventyrturism som jag finner väldigt roligt. Började dock på Hotell och Restaurang först men kände att det var ingenting för mig. Vilken tur jag hade att det inte var för sent att byta efter två månaders skolgång! :)

Blev inte så lång historia eftersom att det finns mycket i mitt liv som jag väljer att inte ta med. Gillar inte att avslöja för mycket. Utan är det något jag vill snacka om, eller dela med mig av så gör jag det. Resten håller jag inom mig och pratar bara med mina nära och kära om.

nu ska jag lägga mig ner i min varma och sköna säng, starta en lagom tråkig film och hoppas på att somna med detsamma. är dock inte trött, men lär väl bli det ganska snabbt :) godnatt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: