Lördag.

Jag är verkligen helt slut! Var ute en runda igårkväll men det blev ingen längre stund eftersom att det var svinigt kallt ute. Var hemma igen vid runt halv 10 och kollade då klart på idol innan jag gick och la mig. Är grymt besviken över svenska folket. Hur kan ni låta er själva gå miste om Olle? Han är så jävla underbar och ni lät honom röstas ut..  Jay är självklart också fantastisk! Men vad gör Minnah i final? tv4 tänker inte långt. Minnah är ju tekniskt sätt ingen vinnare, hon åkte ju ut för länge sen. Hon skulle inte fått komma tillbaka bara för att Alice valde att åka hem. Ute är ute! Idag har jag valt att bara ligga hemma och dega, har ingen lust till någonting. Egentligen så var det planerat att jag skulle träffa Patricia idag. Men jag orkar verkligen inte. När ska denna äckliga förkylningen försvinna!?

Fin klass, fina minnen 8)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: