kan inte sova

Fan vad jag hatar att vara sjuk. Detta är andra natten där jag inte ens har fått en timmes sömn. sist jag kollade på klockan var den 4 och sen somnade jag, men vaknade redan vid kvart i 5.. Hostattacker kommer hela tiden, kräker även så fort jag hostar (i princip).
Har nog aldrig varit såhär sjuk. Ska till doktorn idag så att dom får lyssna på mina lungor och ta lite blodprover för att se vad det är för skit jag har fått. Men dom varnade även mig för att dom inte skulle kunna få reda på det nu direkt och i så fall blir det regelbundna läkarbesök medans jag är i Thailand.. Hoppas verkligen att dom kan se det idag, annars känner jag egentligen ingen mening med att åka till Thailand. Det blir ju som att leva i ett fångeskap. :(
Ska lägga mig ner i min säng nu, känns mycket skönare att ligga än att sitta i detta tillståndet.
För er som undrar hur jag känner nu så är det ungefär såhär: Kraftig magsmärta, känns som att någo sticker knivar i buken på mig. Halsen svider pga det konstanta hostandet och gallan som jag har kräkt upp. (klarar inte av att behålla något jag äter, men mamma trycker i mig en massa hela tiden för hon tycker att det är bättre att jag kräker upp det igen än att det kommer galla) jag håller dock inte med henne.. SLUTA GE MIG MAT!!!!!! kräker upp mina inälver istället


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: