Juldagen

Jaha då var julen över.. Är väldigt nöjd med mina julklappar också :) Fick en mobil (Xperia x8) pengar, glas, resväska och en massa annat. Resan till thailand är ju faktiskt också en julklapp som vi fick reda på lite i förväg. Och på måndag bär det av. Har alltså bara två nätter kvar som jag kommer få ligga i min sköööna säng ;) Natten till tisdag kommer jag få spendera i en halvtaskig flygplansstol..

Nu ligger jag i sängen och knappar lite med den nya mobilen, försöker lära mig hur saker och ting fungerar, men det är inte det lättaste när det bara kommer mer och mer teknik i mobilerna nu för tiden..
Inatt sover Theo hos mig så nu ska vi glo på film skulle jag tro, hoppas ni har haft en bra jul, och önskar er även en glad fortsättning. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: