julbord osv

Känner mig latast i hela Sverige. Orkar inte göra någonting och känner mig bara deprimerad. Trött på att jag alltid ska förstöra för mig själv. Allt är verkligen helt fuckat just nu. Orkar inte Ryssby, men måste.. Klockan 13.00 ska vi vara i Hishult och äta julbord tillsammans med hela släkten. Men jag lär ju typ dö eftersom att jag är det enda barnet om man bortser från småungarna som ska med. Har jag tur, så är Alexandra och Ted med. Men tror inte jag har den turen idag. Ikväll bär det av mot Ryssby igen, och denna veckan måste jag verkligen fundera ut hur jag ska göra. Om jag ska sluta eller gå kvar. Svårt val, jag vet inte..

Älskade gamlamormor, stanna kvar hos oss. Lämna oss inte, inte nu ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: